previous arrow
next arrow
Slider

Cariere

Succesul CSWR este generat de către angajaţii companiei – creativi, competenţi, cu spirit antreprenorial, în permanentă in căutare de soluţii şi întotdeauna pregătiţi să îşi asume noi responsabilităţi. De aceea, noi căutăm să atragem colegi noi talentati.
Ne bazăm pe o echipa performanta pentru a ne atinge obiectivele ambiţioase. Instruirea internaţională, oportunităţile inovatoare de învăţare şi şansa de a prelua responsabilitatea activităţilor operaţionale în fază incipientă sunt numai câteva dintre oportunităţile pe care CSWR le oferă angajaţilor săi talentaţi.

Specialist Marketing

Incarca CV:
By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.

Descriere Job:

1. Denumirea compartimentului: MARKETING
2. Denumirea postului: SPECIALIST MARKETING – COD COR 243103
3. Se subordoneaza: ADMINISTRATORULUI
4. Subordoneaza: NUMAI DACA ESTE CAZUL
5. Drept de semnatura: UNDE ESTE CAZUL
6. Relatii functionale:
INTERN -cu personalul de execuţie al firmei
EXTERN -reprezintă firma faţă de furnizori, clienţi, media, persoanele/organizaţiile cu care intră în contact în interes de serviciu.
7. Pregatirea si experienta: minim 2 ani experienţă în marketing sau pre-sales
8. Criterii de evaluare
-rezolvarea sarcinilor de serviciu, cunoasterea si modul de respectare a Procedurilor CSWR International
-capacitatea de lucru independent
-initiativa si implicare
-lucrul in echipa, comunicare si relatii profesionale

Candidatul Ideal:

9. Responsabilitati si sarcini:
-Respecta procedurile interne ale departamentului
-Respectarea programului de munca, a graficului individual de lucru stabilit in cadrul programului de functionare a societatii, respectarea cu rigurozitate a regulilor stabilite pentru accesul in incinta, intrarea si iesirea din unitate, subunitate si locul de munca;
-Obligatia realizării obiectivelor trasate in scris saptamanal, lunar, trimestrial, semestrial, anual
-Dezvolta strategia de marketing in conformitate cu coordonatele strategice generale ale companiei si urmareste respectarea ei;
-Administreaza bugetul de marketing si urmareste incadrarea in limitele stabilite;
-Negociaza si administreaza contractele cu furnizorii de servicii specifice de marketing;
-Configureaza si urmareste respectarea strategiei si identitatii de brand asociate marcilor companiei;
-Configureaza si stabileste directia de lucru in termeni de realizare a proiectelor de marketing din cadrul departamentului, declinate pe campanii/materiale comunicare, promotii, mercantizare, evenimente specifice, participare la targuri si expozitii etc;
-Întocmeşte rapoarte de vânzări pe produse şi furnizori şi le prezintă superiorului ierarhic ;
-Urmăreşte evoluţia vânzărilor (cantitativ si calitativ), identifică şi propune superiorului ierarhic măsuri de corecţie/optimizare ;
-Implementează măsurile aprobate;
-Actualizează fişierele de preţuri pentru produsele alocate ;
-Realizează cercetări de piaţă, prelucrează datele obţinute şi le transmite superiorului ierarhic pentru analiză ;
-Propune superiorului ierarhic acţiuni de promovare pentru produsele alocate şi asigură realizarea acestora;
-Asigură relaţiile publice şi promovarea publicitară a produselor alocate;
-Identifică şi propune modalităţi de actualizare a paginii web ;
-Organizează acţiunile de promovare a brandurilor alocate;
-Raportează superiorului ierarhic rezultatele acţiunilor de promovare ;
– Administrează eficient relaţia cu furnizorii;
-Transmite către furnizori planurile de marketing şi propunerile de bugete ;
-Transmite superiorului ierarhic bugetele aprobate de furnizori ;
-Urmăreşte încasarea fondurilor stabilite de furnizori şi raportează superiorului ierarhic ;
-Solicită preţuri speciale de vanzare pentru lichidări de stoc ;
– Asigură suport informaţional pentru echipa de vânzări;
-Elaborează şi susţine programe interne de informare pentru produsele alocate ;
-Asigură documentaţia şi materialele promoţionale pentru produsele alocate ;
-Oferă asistenţă de specialitate pentru identificarea soluţiilor optime de vânzare ;
-Informează despre noutăţile referitoare la produsele furnizorilor alocaţi şi promoţiile curente ;
-Oferă suport informaţional pentru stabilirea politicii de abordare a licitaţiilor în funcţie de informaţiile din piaţă şi concurenţă ;
– in scopul realizarii obiectivelor din fisa de post, are obligatia de a utiliza corect si de a intretine instrumentele de lucru primite la angajare, orice avarie si deteriorare a acestora, nejustificata, se vor imputa in functie de situatie – costuri de reparatie sau costuri de inlocuire;

10. Angajatul este obligat sa-si insuseasca si sa respecte normele in vigoare de securitate si sanatate in munca

Oferta:

Se va negocia in urma interviurilor de angajare

On this website we use first or third-party tools that store small files (cookie) on your device. Cookies are normally used to allow the site to run properly (technical cookies), to generate navigation usage reports (statistics cookies) and to suitable advertise our services/products (profiling cookies). We can directly use technical cookies, but you have the right to choose whether or not to enable statistical and profiling cookies. Enabling these cookies, you help us to offer you a better experience.

Back