



Cariere
Specialist Marketing
Descriere Job:
1. Denumirea compartimentului: MARKETING
2. Denumirea postului: SPECIALIST MARKETING – COD COR 243103
3. Se subordoneaza: ADMINISTRATORULUI
4. Subordoneaza: NUMAI DACA ESTE CAZUL
5. Drept de semnatura: UNDE ESTE CAZUL
6. Relatii functionale:
INTERN -cu personalul de execuţie al firmei
EXTERN -reprezintă firma faţă de furnizori, clienţi, media, persoanele/organizaţiile cu care intră în contact în interes de serviciu.
7. Pregatirea si experienta: minim 2 ani experienţă în marketing sau pre-sales
8. Criterii de evaluare
-rezolvarea sarcinilor de serviciu, cunoasterea si modul de respectare a Procedurilor CSWR International
-capacitatea de lucru independent
-initiativa si implicare
-lucrul in echipa, comunicare si relatii profesionale
Candidatul Ideal:
9. Responsabilitati si sarcini:
-Respecta procedurile interne ale departamentului
-Respectarea programului de munca, a graficului individual de lucru stabilit in cadrul programului de functionare a societatii, respectarea cu rigurozitate a regulilor stabilite pentru accesul in incinta, intrarea si iesirea din unitate, subunitate si locul de munca;
-Obligatia realizării obiectivelor trasate in scris saptamanal, lunar, trimestrial, semestrial, anual
-Dezvolta strategia de marketing in conformitate cu coordonatele strategice generale ale companiei si urmareste respectarea ei;
-Administreaza bugetul de marketing si urmareste incadrarea in limitele stabilite;
-Negociaza si administreaza contractele cu furnizorii de servicii specifice de marketing;
-Configureaza si urmareste respectarea strategiei si identitatii de brand asociate marcilor companiei;
-Configureaza si stabileste directia de lucru in termeni de realizare a proiectelor de marketing din cadrul departamentului, declinate pe campanii/materiale comunicare, promotii, mercantizare, evenimente specifice, participare la targuri si expozitii etc;
-Întocmeşte rapoarte de vânzări pe produse şi furnizori şi le prezintă superiorului ierarhic ;
-Urmăreşte evoluţia vânzărilor (cantitativ si calitativ), identifică şi propune superiorului ierarhic măsuri de corecţie/optimizare ;
-Implementează măsurile aprobate;
-Actualizează fişierele de preţuri pentru produsele alocate ;
-Realizează cercetări de piaţă, prelucrează datele obţinute şi le transmite superiorului ierarhic pentru analiză ;
-Propune superiorului ierarhic acţiuni de promovare pentru produsele alocate şi asigură realizarea acestora;
-Asigură relaţiile publice şi promovarea publicitară a produselor alocate;
-Identifică şi propune modalităţi de actualizare a paginii web ;
-Organizează acţiunile de promovare a brandurilor alocate;
-Raportează superiorului ierarhic rezultatele acţiunilor de promovare ;
– Administrează eficient relaţia cu furnizorii;
-Transmite către furnizori planurile de marketing şi propunerile de bugete ;
-Transmite superiorului ierarhic bugetele aprobate de furnizori ;
-Urmăreşte încasarea fondurilor stabilite de furnizori şi raportează superiorului ierarhic ;
-Solicită preţuri speciale de vanzare pentru lichidări de stoc ;
– Asigură suport informaţional pentru echipa de vânzări;
-Elaborează şi susţine programe interne de informare pentru produsele alocate ;
-Asigură documentaţia şi materialele promoţionale pentru produsele alocate ;
-Oferă asistenţă de specialitate pentru identificarea soluţiilor optime de vânzare ;
-Informează despre noutăţile referitoare la produsele furnizorilor alocaţi şi promoţiile curente ;
-Oferă suport informaţional pentru stabilirea politicii de abordare a licitaţiilor în funcţie de informaţiile din piaţă şi concurenţă ;
– in scopul realizarii obiectivelor din fisa de post, are obligatia de a utiliza corect si de a intretine instrumentele de lucru primite la angajare, orice avarie si deteriorare a acestora, nejustificata, se vor imputa in functie de situatie – costuri de reparatie sau costuri de inlocuire;
10. Angajatul este obligat sa-si insuseasca si sa respecte normele in vigoare de securitate si sanatate in munca
Oferta:
Se va negocia in urma interviurilor de angajare